met-achten-in-thailand.reismee.nl

Ons paradijsje aan de rivier Kwai

Vandaag werden we door onze chauffeur Chao opgehaald in Bangkok. Voor de laatste keer langs de rivier gewandeld en veel Thai zien ochtendgymnastieken. Even wist Chao niet waar hij naar toe moest maar het kwam goed (wel even benauwde momenten op de achterbank.). Chao bracht ons eerst naar de floating market. Opnieuw met een bootje op pad. De verkopers aan de kant verkopen vooral toeristen souvenirs. Daarom proberen we vooral Thai's eten en drinken. Kokosnoot, mango en een soort kroepoek. Wel even wennen! Heel eerlijk: de kokosmelk is in de rivier gegoten, brrrrr. Diverse verkopers proberen fluitjes te verkopen. Thomas begint op zijn handen terug te fluiten. En al snel fluiten de andere jongens mee. De Thai kunnen er om lachen. Daarna brengt Chao ons naar een paradijsje: oriental kwai resort. Met prachtige eigen huisjes in een prachtig park aan de rivier kwai. Check de foto's hoe mooi het hier is. De huisjes zijn zo mooi. Zoals je kent van de sauna. Voor de jongens zijn er zelfs stapels dvd's. Ook nederlands, want Evelien, de eigenaresse, is nederlands. We hebben al diverse dieren gespot. Gaan nu eten. Dus we gaan stoppen. Tot blogs.

Iedje

Klinkt goed allemaal!
Mooie foto's!
Kijk weer uit naar de volgende blog..
Veel plezier

Oma Thilly + Richtjes

Wij hebben hier lekker chinees zitten eten en mee zitten genieten van jullie verhalen. Vol spanning wachten we op de volgende verhalen. Oma An is hier ook en heeft er ook van genoten. Geniet maar lekker, dan doen wij dat ook van jullie verhalen. Met een warme lieve groet van ons allemaal.

mieke verhallen

Hallo allemaal, ik heb jullie berichtjes gelezen en de foto's gezien.
Ik zie en lees wel dat jullie het geweldig hebben.
ik ben benieuwd naar de river kwai.
Nog heel veel plezier en geniet maar.
Oma Mieke.

john&carolien

na enkele blogs te hebben gelezen komen bij ons ook weer de mooie herinneringen weer boven drijven.
Erg leuk om jullie te volgen.

Groetjes uit Italie