met-achten-in-thailand.reismee.nl

Shop dagje

Aan het zwembad van ons hotel komen we bij van een shopdag. In Hua Hin staat een grote shoppingmall die we vandaag verkend hebben. Verdiepingen vol kleding, sieraden, make up, electronica enz. We hebben weer goed ingekocht. De jongens konden hier ook bowlen. Wat erg opvalt, is dat hier veel producten worden verkocht die je witter maken. Terwijl wij juist bruin willen zijn. Toen Jose een Thaise scrub probeerde, zei een Thaise vrouw: daar wordt je mooi wit van...... De lunch aten we in het enorme foodcourt. Daar troffen we een bakkerij die de heerlijkste zoete en hartige broodjes bakte. Chocolade broodjes, kaastwister, wafels, warm appelbroodje, hmmmmm. De Thaise vrouw aan de kassa keek vreemd op dat wij allemaal een stuk of drie van die lekkere broodjes pakten. Vanochtend hebben we voor Nanette ook even het stationnetje van Hua Hin bezocht. Een schattig stationnetje bij een enkel spoor. Hier wachtten heel veel militairen op hun trein. Waarschijnlijk vrij in het weekend. De jongens zijn nu aan het kaarten, voor het eerst deze vakantie. Ze hebben net een mega duizendpoot aan de rand van het zwembad bewonderd. Van al het zwemmen klagen ze over oorpijn. Maar even niet zwemmen, morgen weer. Even opletten met de i-pad nu, er springen steeds meer kinderen in het zwembad. Tot blogs!

M Verhallen

Ik lees wel dat jullie het fantastich hebben,
geniet er maar van.
Een berichtje voor Mika.
De Toer; Wiggens gaat hem winnen, Evens heeft er niet veel van gemaakt.
Groetjes Oma Mieke

Yvonne

Heel leuk om jullie zo te kunnen volgen....hier wordt het weer langzaamaan beter zodat het niet zo'n grote overgang is als jullie terug komen.....geniet nog maar! Groeten, Yvonne