met-achten-in-thailand.reismee.nl

Aan het strand van Hua Hin

Ja.....ons hotel in Hua Hin heeft wifi! Wat ben je er toch snel aan gewend dat je van internet gebruik kunt maken. We gaan bijna eten daarom een korte update, straks meer. Afgelopen vrijdag lieten we Ayutthaya achter ons maar niet voordat we de tempel Wat Yai Chai Monghul hadden bezocht. Dit bleek veruit de mooiste tempel tot nu toe. De foto boven aan onze blog komt van deze tempel. Ook ligt hier de enorme liggende boeddha. Het is een historische tempel van steen en van een grote omvang. Onze jongens hebben op de manier van hier wierookstokjes en een bloem geofferd en bladgoud op de liggende Boeddha geplakt. Daarna reed Chao ons naar Khao Yai, een groot natuurpark. Chao weet inmiddels dat wij graag lunchen bij de seven eleven (daar hebben ze tosti's, we blijven Nederlanders). Al snel Reden we de bergen in met de jungle en kwamen we bij ons hotel ' Belle Villa'. Ook weer een mooi hotel, het mooiste daar: een enorm zwembad gemaakt als een natuurlijk meer. Prachtig en helemaal voor ons alleen: het hotel was enorm rustig en de gasten allemaal Thai. En die zwommen niet. We gaan nu even stoppen met bloggen, tijd om Hua Hin te verkennen. Straks meer over onze jungletocht en jungle safari gisteren.