met-achten-in-thailand.reismee.nl

Eerste dag aan het strand

We werden wakker met een blauwe lucht en veel zon! We voelen mee met iedereen in Nederland: we zagen bij bvn op tv hoe slecht het weer in Nederland is. We startten onze dag op het terras buiten met een lekker ontbijtje (toast, eitje, jam, vers fruit enz.). Daarna naar het strand. Een lekker lui dagje op bedjes aan de zee onder de parasol. 's ochtens is de zee heerlijk koel, 's middags wordt de zee een warme soep. We zijn al lekker bruin (of rood) gebrand. Tussen de middag naar de Subway voor een sandwich (alle bekende restaurants zitten hier: de mac, de burgerking, kfc en subway). En even lekker afkoelen in de airco. Dan weer even een duikje in de zee. Op het strand lopen honderden kleine krabbetjes die van holletje naar holletje in het zand rennen. Dat is een grappig gezicht. Ook spoelde er een dode inktvis aan. Terug in hotel een lekkere duik in het zwembad genomen. 's avonds in een heel leuk, klein en hectisch Thai restaurantje gegeten. Niet duur en enorm lekker. Echt Thainfood. De mensen staan daar in de rij. Wij hadden geluk en konden meteen terecht. Daarna koffie gedronken in een leuke bar waar een thai dame helemaal weg is van onze jongens, met name van Mika. Hij kreeg zelfs een kus van haar. En we kregen van haar een tip over een aquapark. We zagen nu ook voor het eerst een straat 'bordeel'barretjes. Wij waren te vroeg voor het uitgaansleven. De barren waren nog leeg. Het is hier sowieso rustig: het is duidelijk geen hoogseizoen. Nu zo slapen. Dank weer voor jullie reacties. Het blijft fijn om van het thuisfront alle leuke berichten te lezen. We hebben het inderdaad fantastisch! Tot blogs!

Francy

Hey Nanette,
Wij zijn goed terug gekomen. Heb vandaag al weer gewerkt. Hebben het wel heel erg fijn gehad. Het hotel is een aanrader!! Wanneer komen jullie precies terug? Nog heel veel plezier, het lijkt mij daar ook erg mooi/leuk.
XX Francy en de jongens