met-achten-in-thailand.reismee.nl

Black Mountain

Het is al laat, we hebben een heel leuke avond gehad in Hua Hin. José wilde graag een foto van een oud schattig verkoopvrouwtje. Om die te maken, kochten Toine en Paul een 'kikker'. Daar hebben ze de hele avond lol mee gehad. Ook met het kopen van pruiken voor carnaval en het grappen maken met de andere verkopers. Die komen elke vijf minuten langs met de bekende horloges maar ook houten moters, mini tuk tuks, lichtgevende glazen, geldmapjes enz. Ook wilden ze heel graag het enorme achterwerk van een jongedame op de foto krijgen. dat is gelukt. We zaten in een sportbar: Mika vroeg of de tour op mocht en dat kon. Zo zagen we de finish van de tour. Eerder vandaag gingen we naar het waterpark Black Mountain. Een prachtig park met veel waterglijbanen waar alles gloednieuw er uit zag. Vreemd genoeg wordt er bijna geen reclame voor gemaakt. De jongens hebben er zich de hele dag prima vermaakt. Ook Paul, Toine, José en Nanette gingen met banden (en helmen op) van de glijbanen. Het was een mooie dag ervoor: het was een bewolkte dag. Het mooiste vonden de jongens het golfslagbad. Daar waren de golven enorm en sloegen ook om zoals in de zee. Met een surfbordje kon je heerlijk over die golven gaan. Ogen vallen dicht. Tijd om te gaan slapen! Tot blogs.

Arjan

Hoi,

Goed te lezen dat jullie het zo goed hebben daar. Wij zijn net terug en ik zal je zeggen het is alleen maar rot weer hier in Nederland. Ik zou dus nog een extra weekje bijboeken als ik jullie was groetjes van ons allen!